Dålig fantasi

Klicka på bilden för stor storlek




Målade på den största duken jag hade imorse. Så nu kan man säga att bakgrunden är klar. När den har torkat ska jag måla (gissa) en havsköldpadda på den xD ovanligt.. men den här tänkte jag försöka lägga ner lite mer tid på så att den blir bra så jag kan hänga upp den på rummet hehe.




Haha har man dålig fantasi så. Kollade genom bilderna från halloween och började måla av en bild på Sippe. Den är inte klar på långa vägar och munnen blev helt fail. Men jag tycker man ser att det är han iaf xD

Btw så uppskattas kommentarer. Skulle det varit en vanlig blogg där jag skriver om mina meningslösa dagar så skulle jag förstå att ingen orkar lägga en klick men jag använder min kreativitet här!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ser fram emot havssköldpaddan... Spännande att se vad det kan bli av den... :-)

2009-11-28 @ 16:10:16
URL: http://vinnarskalle-jc.blogspot.com
Postat av: sippe

haha asfin bild på mig älskling:D<3

2009-11-30 @ 21:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0